Volgers

woensdag 9 mei 2018

Mandala stempelen.


Misschien komt het wel door de Bevrijdingsdag, die ik zo intens beleefd heb, 
dat ik tot deze kleurencombinatie ben gekomen.
Hoe bijzonder is het om dag aan dag in vrede te mogen leven.
Ik heb wit aquarelpapier gekleurd met Distress Oxide inkt.
Met foamtape heb ik de laagjes gecreëerd.
Met de Pop upzz stans heb ik dit kopje gestanst.
De lipjes om de pop up te maken heb ik eraf geknipt.
Met Crea-Nest-Lies XXL no. 74 heb ik een mal gemaakt voor in de Misti.
Door het vierkante papier in de mal een kwartslag te draaien 
komen de Bits & Pieces stempeltjes iedere keer op de juiste plaats.

Crealies stansen:
Pop upzz 01 kopje en lepeltje
Uno no. 49 stoom uit het kopje

Crealies stempels:

Een warme knuffel voor jullie allemaal, 
lieve groetjes hennie.

1 opmerking:

  1. Leuk gedaan! Dank voor je uitleg betr. het stempelen!
    groet en fijn weekend!
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen