Volgers

donderdag 28 september 2017

Nieuwe oktober producten van Crealies!

De strip op de kaart en het mapje heb ik met 
de nieuwe Only Inside no. 2 gemaakt.
Achter de open vierkantjes heb ik zwart papier geplakt.
Met Only Inside no. 2 heb ik de stiklijntjes langs de strip gemaakt.
In dit setje zit ook de stans om een cirkelrand te stansen,
dat zien jullie langs de randen van het mapje.
Deze maand nieuw is de grote Uno bloem en de kleinere Set of 3 bloemetjes.
Deze figuurtjes zijn ook mooi te gebruiken als sprietjes in een bloem.
 
Met de nieuwe On the Edge no. 28 heb ik de insnede in de kaart gemaakt. Daar kan het mapje ingeschoven worden. Het mapje heeft een sierlijke rand gekregen met deze On the Edge stans. Eerst heb ik het mapje van design papier gemaakt, daarna van zwart papier.  Ze zitten met het strikje aan elkaar vast en ik vond het leuk om het zwarte randje zichtbaar te maken. Ik heb gewerkt met aquarelpapier wat ik bewerkt heb met Distress Oxide inkt.
A.s. vrijdag en zaterdag hoop ik het te demonstreren tijdens de demodagen bij Doe@ding in Spijkenisse.

Crealies stansen/dies:
Only Inside no. 101 blokjes rand
Only Inside no. 02 stiksteekjes en open cirkeltjes
On the Edge no. 28 randstans
Set of 3 no. 48 bloemetjes
Uno no. 48 bloem
Crea-Nest-Lies XXL no. 68 rechthoek met dubbele stiksteek
Set of 3 no. 32 blaadjes

 Misschien tot morgen of overmorgen in Spijkernisse, 
lieve groetjes hennie.


1 opmerking: