Volgers

donderdag 2 februari 2017

Nieuwe stansen van Crealies.

17-01-31-Crealies-Banner-600px - Groot
Deze ronde kaart heeft een pocket 
die ik met dezelfde stans heb gemaakt als de kaart.
Door de hoekjes van de Inside or Out stans tegen elkaar 
aan te leggen, kan je mooie randen creëren. 
Hier zie je dat ik de hoekjes als vierkant tegen elkaar heb gelegd.
In de pocket heb ik een kleine dubbele ronde kaart gestoken.
Door een dubbelgevouwen papier net onder de stansrand 
te leggen blijven de 2 stansfiguren aan elkaar vastzitten.
Zien jullie de nieuwe vlinder decorette stans?
Het is dezelfde vlinder als Set of 3 no. 45 en Duo Dies no. 45.
Het gebruikte designpapier is Lovely Baby van CraftEmotions.
Crealies stansen/dies:
Crealies stempels/stamps:
Ik zou zeggen: "laten we allemaal deze dag maar plukken",
de 2e alweer van een nieuwe maand.
Neem een kijkje op het blog van Crealies
daar zie wat er allemaal gemaakt is met de nieuwe producten.
Lieve groetjes hennie.

2 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Hennie! EN deze dag pluk ik zeker! 36 jaar verkering vandaag...;-)
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel lief deze ronde kaartjes Hennie...leuk idee ook met die ronde tagjes erin,

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen