Volgers

zondag 20 september 2015

Op naar de Demodagen van Doe@ding.

Met een stans uit de serie On the Edge van Crealies
en een strook fluweel kaartenkarton van 30,5 x 14,5 cm, 
uit de papierhoek van Doe@ding,
maak je op een simpele manier een mooie geschenkenveloppe.
Ik heb het papier deels bewerkt met behulp van de mask no. 20 
en Distress inkt: Spiced Marmelade en Peacock Feathers
De gaatjes voor de strikjes heb ik gemaakt met Partz no 11.
Onderstaande Crealiesmaterialen heb ik gebruikt:
On the Edge no. 8 randstans
Uno no. 23 bloem
Partz no. 11 gaatjes
Masks & More no. 20 kleine balletjes
Fijne zondag allemaal, misschien tot het volgende weekend 
bij de Demodagen van Doe@ding, ik zit helemaal achter in de winkel.
Daar geef ik een demo met de producten van Crealies.
Aan de wand naast mij hangen alle mooie materialen.
Lieve groetjes hennie.

6 opmerkingen:

  1. Leuk, ik hoop even tijd te hebben om de kaarten zaterdag in het echt te komen bewonderen.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk model envelopje. Vrijdag zie ik wel hoe je het heb gemaakt.
    Groetjes gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk....en wat heb je mooie kleurtjes gekozen!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er heel leuk uit!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een geweldig mooi kaartje weer Hennie...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful design and lay-out, I love the colours. Greetings, Shirley x)

    BeantwoordenVerwijderen