Volgers

donderdag 24 september 2015

Nog maar 1 nachtje slapen!

... en dan kan ik jullie tijdens de demodagen van Doe@ding,
 laten zien wat ik met de (nieuwste)producten 
van Crealies gemaakt heb en wat de mogelijkheden 
van al die leuke creatieve producten zijn.
Ik ben niet in Hotel Atlas maar in de winkel.
Voor deze kaart heb ik de nieuwe MP no. 8 gebruikt.
Set of 3 no. 25 bloemetje
Set of 3 no. 26 bloemetje
Modern Patchwork stansset no. 8 / Modern Patchwork die set no. 8  Set of 3 stansen no. 30 Labels 4 / Set of 3 no. 30 dies Labels 4
Tekststans no. 11 een kleinkind 
 Set of 3 stansen no. 25 Bloemen 15 / Set of 3 dies Flowers 15  Set of 3 stansen no. 26 Bloemen 16 / Set of 3 dies Flowers 16
Van harte wens ik jullie nog een mooie avond 
en graag tot morgen, lieve groetjes hennie.


2 opmerkingen:

  1. Hoi Hennie

    Vanmorgen bij Doe@ding heb ik patchwork mal nummer 7 gekocht.
    Jij had een prachtige voorbeeldkaart met de mal, wil je de voorbeeldkaart een keertje op je Blog zetten.
    Vind het wel handig om een voorbeeldje te hebben nu ik er voor de eerste keer mee aan de slag wil.

    Groetjes van Karla

    BeantwoordenVerwijderen