Volgers

dinsdag 24 maart 2015

Lennie-hennie-Flennerie.

Dit notitieboekje heb ik gepimpt 
met materialen van Lennie Flennerie:
stof, band, stick-on en colourpad.
Achter de stof voor de vlinder heb ik colourpad geplakt.
Dit is een dikke plaklaag, waardoor je een 3D effect krijgt.
Met stick-on heb ik de stof op het boekje geplakt.
De letter E maakt het boekje tot een persoonlijk cadeautje.
De stof en het vilt met de plaklaag kan gestanst worden.
Ik heb de Cuttlebug en de Ebosser,
het lukte met allebei de apparaten even goed.
Vandaag ga ik nog wat knutselwerk maken 
met de stansen van Crealies voor de demodagen 
van Doe@ding het komende weekend in Spijkenisse.
Misschien tot dan, lieve groetjes hennie.



5 opmerkingen:

  1. Heel leuk gedaan Hennie.
    Groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gemaakt Hennie, veel succes in Spijkenisse!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk Hennie!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi dit opgepimpte notitieboekje Hennie....vrolijke kleurtjes ook....
    en ik weet nog niet of ik Spijkenisse ga komen....we zullen zien....

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dat leuk gepimpt. Zo vrolijk!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen