Volgers

zondag 19 oktober 2014

Een kerstslinger met Crea-Nest-Lies XXL.

Voor deze slinger heb ik de nieuwe Crea-Nest-Lies XXL no. 20 gebruikt.
De grootste stervormen zijn uit kraft kaartenkarton gestanst.
Ik heb ze bewerkt met behulp van de 
Masks & More, stempelinkt en embospoeder.
De uit groen cardstock gestanste sterren 
heb ik bewerkt met Bits & Pieces, stempelinkt en embospoeder.
De kleinste sterren zijn uit glitterkarton gestanst.
Voor de bloemen heb ik dik crêpe papier 
en papier uit een oud boek gebruikt.
Na het stansen heb ik de bloemen met goud stempelinkt ingewreven.
Vervolgens heb de sterren op een draad geregen, 
daartussen zitten wat kralen en onderaan 2 belletjes.
Hier volgen de gebruikte Crealies materialen.
Allemaal een gezegende zondag toegewenst,
lieve groetjes hennie.

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee om met die stansen een slinger te maken. Bedankt voor de inspiratie, het geheel ziet er erg leuk uit.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi is je kerstslinger Hennie...wat een geweldig leuk idee weer!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee om de stansen ook voor andere dingen te gebruiken dan alleen kaarten. Ziet er schitterend uit Hennie.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige slinger heb je gemaakt Hennie, dit staat heel feestelijk straks in de donkere dagen voor kerst!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen