Volgers

zaterdag 19 oktober 2013

3e bloghop van Crealies, met de Decorette stansen in de hoofdrol!

Vandaag mogen showen met de nieuwe Decorette stansen van Crealies.
Hop van blog naar blog en bekijk de voorbeelden 
die het DT team gemaakt heeft om jullie kennis te laten maken 
met deze leuke achtergrond stansen.
Op mijn kaartje heb ik ook de materialen van de 
vorige 2 hops gebruikt, de filmstrip en de vlinders.
Hop van mij naar Janneke
op haar blog zie je naar wie je dan kan hoppen.
Laat bij alle DT teamleden een berichtje achter 
en misschien ben jij volgende week wel 
de gelukkige winnaar van een setje van deze stansen.
Allemaal een mooie dag toegewenst, 
groetjes hennie.

19 opmerkingen:

  1. hoi Hennie
    wat een schattig geboortekaartje
    grtjs Lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Via de bloghop kom ik bij jou. Watleuk om stukjes van de stans te gebruiken ope achtergrond. Heel mooi gedaan. Groetjes mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zit weer te genieten van je geweldige creatie en al het moois dat je ons laat zien , elke keer weer een bjoetie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Hennie, wat een prachtige layout heb je gemaakt zeg! Die stansjes zijn wel heel erg super! Vooral die achtergrond stansjes bieden volgens mij veel mogelijkheden. Groetjes Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig weer Hennie, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een super leuke babykaart Hennie.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig gemaakt weer. Ik hop snel verder naar de volgende. Deze mallen zijn erg leuk.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je layout is weer schitterend Hennie, wat leuk zijn die decorettestansjes, ik zou ze ook heel graag willen winnen en daarom hop ik snel verder....
    wie weet....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schatje heb je ervan gemaakt Hennie,
    super de nieuwe Decorette gebruikt.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterende kaart met deze prachtige mal,
    Ik doe weer aan de bloghop mee.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wauw leuke creatie laat je ons zien Hennie.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schattig die foto's en wat leuk met die stansen, veel mogelijkheden hoor!
    Fijne zondag!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie lay-out met schattige foto's en de nieuwe stansjes duidelijk in beeld!!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ha Hennie,
    vandaag even tijd om te hoppen. Wat heeft Annelies weer mooie nieuwe dingen zeg! Ik vind deze Decorettes erg mooi! Bedankt voor het prachtige voorbeeld! Ik hop weer verder!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk om te zien wat andere kleuren doen met deze mal. Leuk die herhaling! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Hennie, wat zijn er weer leuke produkten en jouw LO met dit mooie mannetje is erg leuk geworden! warme groet Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke layout heb je gebruikt voor je kaart en wat een lieve foto ;)

    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi hoe je de nieuwe stans verwerkt hebt. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen