Volgers

zondag 18 augustus 2013

Nieuwe challenge bij NKU!

Gisteren ging challenge #49 van het NKU van start.
Zoals beloofd is hier mijn voorbeeldkaartje om jullie te inspireren.
De gele bloemetjes en groene blaadjes zijn van klei gemaakt.
Ik zit nog na te genieten van het jarig zijn.
Wat heb ik veel post en berichtjes van jullie gehad, 
ik ben erg stil van geworden.
Morgen zal ik nog een collage van kaarten laten zien die ik van jullie kreeg.
Geniet maar fijn van deze Heerelijke rustdag,
dat ga ik ook doen, lieve groetjes hennie.


7 opmerkingen:

  1. Mooi Hennie! Vooral de bloemetjes en blaadjes van klei.
    Fijn dat je zo verwend bent! En dat is goed nagenieten!
    Jij ook een fijne zondag!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een pracht van een kaart heb je gemaakt Hennie, ik vind hem supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaart is dit.
    Liefs, Mariane

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een HEERLIJK FLEURIG bloemenkaartje Hennie. Zat jij er op je verjaardag ook zo bij?.....met bloemen in het haar ☺☺☺
    Nog een fijne ☼-dag en liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn dat je het zo leuk hebt
    gehad gisteren, echt geweldig !
    Deze kaart vind ik ook super, vooral
    de bloemetjes van klei ☺

    Gezellige avond, liefs Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen