Volgers

zondag 10 maart 2013

Nieuwe challenge bij EHI!

Ida ons "opperhoofd" van EHI wil graag een kaartje met bloemen zien.
Jullie hebben weer 2 weken de tijd om mee te doen met deze challenge.
Ik ben druk geweest voor de demonstratiedagen van Doe@ding.
Daarvoor heb ik ook deze kaart gemaakt.
Ik hoop dat Ida genoegen neemt met 4 kleine en 1 grote papieren bloem. 
Ze zijn gestanst met een Collectable van Marianne Design.
Het vogelhuisje van bloemetjespapier en 
de kleine vogeltjes zijn ook nieuwe stansen van MD.
Vanmiddag na kerktijd ga ik nog een poosje knutselen in hotel Atlas.
Misschien tot dan, lieve groetjes hennie.
p.s. doen jullie nog mee met de bloghop van Crealies die gisteren startte?
Behalve veel inspiratie is er ook en leuk stempel te winnen.

10 opmerkingen:

  1. Goedemorgen wat een leukerd is dit weer, en wat was het druk he gisteren?
    Was zo druk je kon nergens meer bij om gedag te zeggen, groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi, geslaagde kaart alweer ! top
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Hennie!
    Lieve groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterend kaartje weer Hennie, ik vind hem helemaal prachtig, een toppertje weer. Heel veel plezier vanmiddag in Atlas.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hallo Hennie, een erg lief kaartje, volgens mij heb ik het gisteren gezien bij je op de demo bij doeading, we hebben even staan praten over die leuke uiltjes en het meisje was zo lief aan het knutselen, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel mooi kaartje Hennie,
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superrrr dit kaartje, die heb je
    weer heel mooi gemaakt Hennie ☺

    Fijne nieuwe (knutsel) week,
    lieve grtjsss Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. weer heel leuk en mooi ontwerp hennie.
    liefs van An

    BeantwoordenVerwijderen