Volgers

donderdag 21 februari 2013

Aandacht voor Kitty's Craft!

Ik gaf mijn Valentijn dit cadeautje, 
hij vond het te mooi om uit te pakken.
Zo staat het nu in de badkamer op een ereplaatsje.
Lang leve de Bowdabrastrik!
Kitty verkoopt heel veel mooie materialen in haar shop 
om met dit handige gereedschapje de prachtigste strikken te maken.
De merels en het huisje zijn gestanst met Collectables van MD.
Lieve groetjes allemaal, hennie.
p.s. Ik zie steeds weer nieuwe volgsters, leuk! 
Ik hoop dat jullie inspiratie opdoen op mijn blog. 
Omdat ik druk ben met opdrachten kan ik helaas niet bij jullie langshoppen.

8 opmerkingen:

  1. wat een prachtig object weer Hennie.
    mooi design en kleurtjes ook.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kan me zo goed voorstellen dat Ben het te mooi vond om te openen/kapot te maken dus terecht nog even pronken in de badkamer!!

    xx Ireen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dat supermooi gemaakt voor je eigen valentijntje Hennie, kan me voorstellen dat dit nu staat te pronken in de badkamer, prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Hennie,
    Hij heeft gelijk het is prachtig. Volgende keer gewoon de verpakking inpakken en de inhoud in de badkamer zetten. Net als vroeger met Sinterklaas een labeltje er aan met de vindplaats.
    Lieve groetjes Aya

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat prachtig gemaakt Hennie.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Hennie,
    wat een lief cadeautje voor je Valentijn! EN als hij het te mooi vindt om open te maken zegt dat wel genoeg, he?
    Liefs,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt eentje met een echte sfeer ;-)
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen