Volgers

woensdag 11 juli 2012

Als het lijden over is...

De moeder van een lieve vriendin is overleden.
Het lijden was groot en mijn vriendin is dankbaar dat het nu over is.
 
Ze vroeg mij of ik wat foto's geschikt wilde maken voor een diavoorstelling.
Deze foto had ik zelf, ik heb de kleuren van de foto zachter gemaakt.
Het is niet meer te zien dat Marjo's moeder een rode kralenketting droeg.
De bloemen van Crealies heb ik uit aquarelpapier gestanst,
gekleurd met Versa Magic inkt en toen bespoten met Perfect Pearls Mists
van Ranger. Ik heb het flesje gekocht bij Doe@ding.
De prachtige tag en het mooie stempeltje zijn ook van Crealies
net als de blaadjes.
 
Met een Viva parelpen heb ik druppels in de bloemen gemaakt.
Doe@ding heeft een ruime sortering van deze handige pennen.
Met deze kaart heb ik mijn vriendin heel erg blij gemaakt,
mij gaf het maken van deze kaart veel voldoening.
Lieve groetjes hennie.

15 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart!! Mooi die zachte-kleuren foto!
    Altijd erg als mensen zo moeten lijden.
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie condelancekaart Hennie. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart heb je voor je vriendin gemaakt, spijtig dat haar moeder zo heeft moeten lijden,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hel mooie kaart.De kleuren zo zacht en in harmonie.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie kaart Hennie!
    Dat is een mooie herinnering voor je vriendin.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. het is een heel erg mooi resultaat ! dat zal ze zeker wel weten te apprecieren !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, dat kan ik me voorstellen, je hebt haar er een groot plezier mee gedaan. Heel mooi stijlvolle kart, Hennie! Kan me zo voorstellen dat ze deze zal bewaren.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat heb je prachtig voor haar gemaakt Hennie.
    Hier kan je echt trots op zijn.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Hennie,
    Dit MOOIE en STIJLVOLLE kaartje zal een steun zijn voor Marjo en de andere familieleden.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart Hennie.. Heel mooi voor deze gelegenheid, daar zal je vriendin blij mee zijn..
    Lieve groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele stijlvolle en persoonlijke kaart!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi Hennie! Die zachte kleuren zijn prachtig. Het blijft dubbel wanneer iemand die zo ziek is overlijdt. Je wilt ze niet kwijt, maar het is zo vreselijk om aan te zien hoe iemand lijdt. Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi en stijlvol Hennie. Je vriendin zal dit zeker op prijs stellen. Mooi ook hoe je de foto hebt bewerkt. Alles past heel mooi bij elkaar met prachtige zachte kleuren.

    Lieve groetjes van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heb je dat prachtig gedaan. Hele mooie kleuren en materialen gebruikt. Mag ik een heel klein puntje geven, ik hoop dat je dat niet erg vindt. Ipv gecondoleerd had ik misschien in liefde gedenken we haar op de voorkant gedaan.
    Ik kan me zo voorstellen dat ze deze kaart neerzet en bewaard, en dan zie je altijd dat woord gecondoleerd.
    Ik vind dat liever klinken. je vriendin en jij sterkte gewenst.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hoi hennie
    een prachtige kaart in die mooie zachte tinten en toch een beetje troost voor zo verlies!maar extra onnodig lijden is verschrikkelijk!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen