Volgers

dinsdag 3 april 2012

Nieuw bij MD, teksten stansen!

Net als gisteren heb ik ook voor deze kaart gebruik gemaakt 
van de klimop cirkel, een nieuwe Craftable van MD.
De teksten zijn met nieuwe Creatables gestanst.
Het papier Vintage Pastels is in maart nieuw uitgekomen,
evenals het knipplaatje van Eline.
Vorige maand kwam dit stempeltje samen met een Baby van Eline
op de markt. Ik heb er een 3D afbeelding van gemaakt.
Morgen is het tijd voor CCC&C #13 van Crealies.
Martina maakt morgen bekend welke kleuren ik gekozen heb voor het KKT.
Allemaal verrassingen dus, lieve groetjes hennie.

14 opmerkingen:

  1. Leuke kaart Hennie. De nieuwe woordstansen zijn super. Heb er ook 2. Krijg jij ze gemakkelijk uit de stans als je bv 250gram papier gebruikt? Als ik er foam in doe, dan is het relief van het papier weg.
    groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie details Hennie, super gemaakt.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Hennie,
    Wat een LIEF kaartje is dit. Het vogeltje met ♥-je had niet mogen ontbreken.....☺☺☺
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een snoepie, Hennie.
    Echt een heel lief kaartje.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi hennie
    een erg lieve kaart en ja die geschreven stansjes staan echt op mijn hebbe-lijstje:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Hennie,

    Wat een leuke kaart en die nieuwe stansen zijn super leuk.
    Eerst dacht ik wat moet je met die teksten ik vond ze wat groot maar zoals jij ze heb verwerkt vind ik het heel leuk.
    Zo zie je maar.

    Groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart Hennie.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een schatje hennie, mooi kaartje.
    die stanzen zijn ook leuk.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die woordstansen zijn echt wel leuk Hennie! Ik ben al benieuwd naar de kleuren die je koos voor het KKT!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi! Die woorden zijn gaaf zeg. En dat vogeltje met het hartje is zo'n snoesje! Gaaf kaartje Hennie!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Hennie,

    wat lief!! Ik vind het ene prachtige kaart met mooie zachte kleuren.
    Ben benieuwd welke kleuren je gekozen hebt.
    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen