Volgers

zondag 5 februari 2012

Meer letters van Crealies.



Voor wie het vandaag buiten te koud vindt
is dit wel een actueel label kaartje.

Ook dit kaartje is weer gemaakt met veel stansen van Crealies.
Voor de bloem het ik Creative Petal 5, Creative Flower 14 gebruikt.
Voor de bloemenhartjes heb ik Creative Shapes 9 en10 gebruikt.
De blaadjes zijn met Creative Shapes 18 gestanst, 
een nieuwe stans van Crealies.
De letters zijn gestanst met Creative Shapes 19 en 20, ook nieuw van Crealies.
De stoerdere onder jullie wens ik een fijne winterwandeling toe,
of een heerlijke schaatstocht.
Allemaal een gezegende zondag toegewenst,
groetjes hennie.



12 opmerkingen:

  1. Leuk idee dit Hennie, ik moet nl ook aan de slag met een verhuiskaartje.'
    gr. liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt smullen bij jou deze laatste paar dagen met al die moie groene creaties. Dit is een super leuke tag Hennie!

    Fijne zondag, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er echt helemaal geweldig uit!
    Groetjes
    **Evi**

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke tag, vind de letters echt super, stans je in een keer alle letters uit of kun je de letters die je nodig hebt apart stansen?
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Hennie,

    ik kon een paar dagen niet kijken en zie prachtige creaties op je blog. Super! Die letters van Crealies zij gaaf. Ik ben meteen volger van haar blog geworden en ding mee voor de candy.....Stel je voor!
    Ik heb nog geen enkele stans van letters, dus ik hoop het met heel mijn hart.

    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hij is mooi geworden en de nieuwe stansen zijn wel gaaf hé gr Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een ontzettende leuke label Hennie. Vind de kleuren geweldig en ook de letters in combinatie met de andere stansen zijn súpergaaf.
    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Hennie, ik hoop dat je een gezegende zondag hebt gehad!!
    Wederom een pracht van een kaart!!
    xxx
    Dutch Tulip
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaaf!! Een labelkaart!! Die is ontzettend leuk! Ik kan zo goed zien wat de mogelijkheden van de nieuwe stanzen zijn! Dat wordt weer moeilijk kiezen!

    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen