Volgers

donderdag 12 januari 2012

50 jaar een echt paar!

Vrienden van ons waren gisteren 50 jaar getrouwd.
Het label heb ik met de Cricut gesneden.
 Ik heb de foto op hun uitnodiging voor het feestje ingescand en afgedrukt.
Zo had ik een mooi uitgangspunt voor een felicitatiekaart.
De nieuwe Cratables die ik a.s. zaterdag bij Doeading
zal demonstreren kwamen mij goed van pas.
Niet alleen met "Snoesjes" zijn de nieuwe Creatables prachtig,
maar ook voor een klassieke kaart zijn ze prima te gebruiken.
Morgen weer "snoezige" knutsels,
lieve groetjes hennie.

7 opmerkingen:

  1. een schitterende kaart hennie.
    mooi afgewerkt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige en persoonlijke kaart Hennie!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje, erg leuk om de foto van de uitnodiging erop te verwerken.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie trouwkaart en perfect passend voor deze gelegenheid. Heel persoonlijk met hun eigen foto erop, liefs, Ira

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart! En zo kon je je nieuwste spulletjes ook eens anders gebruiken dan met Snoesjes.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Hennie,

    leuk om de foto van de uitnodiging te gebruiken. Dat maakt het tot een zeer persoonlijke kaart...De creatables zijn super!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen