Volgers

maandag 31 oktober 2011

O,o wat is het toch met die tijd?

Vrienden van ons gaven een feestje,
ze zijn begonnen aan de verbouwing van hun boerderij.
Jaren geleden heeft mijn man een bouwtekening voor ze gemaakt.
Ze hebben lang gespaard en kunnen hun droom nu verwezenlijken.
Ik heb twee elementen van hun kaart ingescand,
 afgedrukt en op mijn kaart voor hen gebruikt.
Zo krijgt de kaart een persoonlijk karakter.
Om half zes vanmorgen zat ik achter de computer en nu pas een bericht.
Ik heb eerst een digitaal fotoboek gemaakt
voor mijn kleinzoon Sil hij wordt volgende week 5 jaar.
Het is besteld, nu kan ik met een gerust hart gaan stofzuigen.
Nog een fijne dag, lieve groetjes hennie.


11 opmerkingen:

  1. Je kaart ziet er heel leuk uit Hennie
    groejtes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, dat kost tijd, die digitale boeken, maar wat is dat vaak mooi, hè? Ik vind je kaart erg leuk, met de persoonlijke details.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Hennie,
    Time Flies.....zo te zien op je persoonlijke kaart van hen voor hen ☺☺☺.
    Enneh.....stofzuigen? Helpt dat dan? Bij mij niet.....helaas.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart Hennie.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Hennie,

    Wat een leuke persoonlijke kaart heb je gemaakt, en inderdaad het kost tijd om een digitaal fotoboek te maken eer het naar je zin is. Ben je nu klaar met stofzuigen hahahaha.

    Gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja ja, de tijd vliegt zéker, daarom moeten we zoveel mogelijk van dingen genieten en de mensen om ons heen, zeker niet vergeten te léven! Mooie kaart in het blauw. Huisje weer schoon? Liefs, Ira

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi hennie
    ja de tijd vliegt voorbij zeker voor zo'n bezige bij als dat jij bent:-))
    want weer een leuke persoonlijke kaart,super gaaf!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super mooi kaartje en heel mooi zo'n persoonlijke kaart.
    En ja digitale fotoboeken zijn erg mooi maar het kost even tijd
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie, persoonlijke kaart Hennie!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. super gaaf, mooi persoonlijk kaartje.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen