Volgers

dinsdag 17 mei 2011

Horregaas en een schoonmaakdoekje!

 De titel van dit bericht verraad al, waar ik mee aan de slag ben geweest.
De borduursteken heb ik gemaakt behulp van het handige Sew Easy gereedschap.
Op 4 juni geef ik bij Doe@ding in Spijkenisse een demo.
 Gebruikte materialen: Creatable LR0169, claerstempel EC0129 en PPB7033.
Allemaal nieuwe materialen in mei van Marianne Design.
Ik denk dat het schoonmaaksponsdoekje mij wel dankbaar is.
Het lijkt mij leuker om op een gezellige kaart terecht te komen,
dan gebruikt te worden voor schoonmaakklusjes die heus wel vies kunnen zijn.

Allemaal veel schoonmaak- of knutselplezier toegewenst,
jullie mogen zelf kiezen.
Groetjes hennie.

17 opmerkingen:

  1. Goedemorgen....
    Het is een hele leuke kaart geworden en wat een leuk idee van dat gaas en doekjes.
    Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat tof met dat sponsje !
    Ik heb een vraagje over die Sew Easy, ik heb hem ook en het bijbehorende garen, vind jij dat niet te dik om op kaartjes te verwerken ?
    Heb jij ander gebruikt of toch die van Sew Easy ?
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gaaf idee zeg, 4 Juni ben ik een weekje er tussen uit, dan kom ik net die richting niet op, je kaart is heel leuk zo,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waauuuuuuw wat is dit super gaaf, ik woon te ver weg anders kwam ik zeker even kijken en wat een
    leuk blog heb je gemaakt

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hmmm, I like matreshka! :)
    Typically Russian style! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super idee zeg, en wat een geweldig mooie kaart.

    Liefs Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Woonde ik maar een beetje dichterbij Hennie dan was ik beslist van de partij!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk idee Hennie

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik mag ook gráág poetsen, maar dan met inkt welteverstaan. Ik vind het zo leuk dat jouw poetsdoekjes nu ook een ander leven gaan leiden!!;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoe bedenk je het toch steeds weer echt weer een hele mooie kaart de bloemen zijn erg mooi het is een super geheel
    groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hi Thank you for your comment on my blog just had be come by and say hi, so glad i did lovely projects
    Hugs
    Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart Hennie.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een leuke kaart ! mooi en origineel,
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ben er een paar dagen niet toe gekomen om te bloggen en meteen zie ik allerlei nieuwe projectjes Hennie, ze zien er goed uit!! Gaaf hè, om met andere materialen te freubelen?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel erg mooi Henny, is de bloem ook geborduurd? en hoe dan?

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Hennie,
    wat een supergoed idee van die schoonmaakdoekjes en horregaas zeg!!! Geeft een heel erg leuk resultaat...
    Groetjes Roelie

    BeantwoordenVerwijderen