Volgers

woensdag 15 december 2010

Sierlijk vilt op je kerstkaart.

Met de Spellbinders stansen kan je prima vilt snijden.
Het is een leuk karweitje om het daarna te versieren
met kraaltjes en het te borduren met zilverdraad.


Het gezellige dessinpapier zijn de
Pretty Paper Blocs Winter PK9053 en Christmas PK9054
van Marianne Design.

Een heel andere stijl als mijn vorige drie kerstkaarten.
De moeite waard om ook eens met vilt te werken.
Ik hoor wel wat jullie ervan vinden.
Fijne dag toegewenst en groetjes hennie.

6 opmerkingen:

  1. mooi hoor! en uhm... ik ben gek op vilt :):)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige, stijvolle kaart!
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart Hennie. Ik heb wel al met CB mallen vilt gestanst, maar had het idee dat de Spellbinders een te dunne snijrand hadden, maar aan jouw creatie te zien gaat het prima. Nog iets op mijn nog te doen lijstje :).
    groetjes MOnique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een goed idee om vilt te gebruiken, krijg je zo'n knuffelkaart van :-) Die sokjes vind ik ook beeldig! Liefs, Ira

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart Hennie.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen