Volgers

woensdag 7 juli 2010

Challenge Create4fun week 27 gecombineerd met nieuwe producten van Marianne Design.

De sketch die ik voor deze kaart gebruikt heb,
is van Create4fun Challenge week 27.

Mijn kleinzoon Sil geplakt op
Pretty Paper Soft Pastels PK9072 van Marianne Design,
vanaf juli te koop.

Zijn foto kleurde zo mooi bij het papier.
Nu is hij een stoere jongen van drie,
die niet meer geshowd kan worden
op dit mooie "softe" papier.

De bloemen en blaadjes zijn nieuwe Creatables LR0132
van Marianne Design.

9 opmerkingen:

  1. Wauuw wat is dit mooi en wat een schatje op de foto

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gedaan zo die kaarten van je kleinkinderen!
    Groetjes, Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattige kaart, leuk zo met je kleinkinderen Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat heb je weer prachtig gemaakt :) wat een schatjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow dit is geweldig mooi en die fotomodel een schat om te zien
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatje is jou kleinzoon. En wat een prachtige kaart heb je met de foto van hem gemaakt.

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Hennie,

    Wauw, mooi, zeg! Die nieuwe producten zijn ook super, volgens mij, wat een leuke bloemen en blaadjes weer! Ha ha, nee, als hij inmiddels drie is, mag hij niet meer op roze, he, maar deze kan natuurlijk nog prima!! Bijzonder!!

    Zonnige groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Henny

    Bedankt voor je leuke bericht op mijn blog. Jou kaartjes zijn echt geweldig mooi. Leuk met die nieuwe materialen.
    Ik heb er ook al wat mee gemaakt maar kan het nog niet showen.
    Komt nog.
    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Hennie,

    Jij ook gefeliciteerd! Leuk dat je op mijn blog kwam kijken en volger bent geworden. Zoals je ziet kijk ik nu ook op jou blog, maar wat een mooie kaarten maak je, zeg! Je brengt me op een idee. Waarschijnlijk heb je het wel op mijn blog gezien dat ik ook graag fotografeer. Met heel veel foto's doe ik niets, maar daar komt denk ik snel verandering in (lol), ik blijf je graag volgen.

    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen