Volgers

dinsdag 24 mei 2016

55 stuks!

 Hoi lieve creatieve blogvolgers,
vandaag laat ik jullie zien waar ik zo druk mee ben geweest.
Vorige week is onze kleinzoon Liam Benjamin geboren.
De geboortekaartjes heb ik gemaakt met materialen van Marianne Design
De kaartjes zijn inmiddels verstuurd en nu mag ik ze aan jullie laten zien.
In ieder kaartje zitten deze labeltjes geschoven.
Ik ben ook druk geweest met de voorbereiding 
van mijn demo tijdens het Marianne Design Event 
bij Doe@ding in Spijkenisse van a.s. zaterdag.
Marianne heeft mij gevraagd om met 
foto's te werken en haar Project NL serie.
Misschien tot a.s zaterdag bij Doe@ding.
lieve groetjes hennie.



1 opmerking:

  1. gefeliciteerd met de geboorte van Liam! Dat was een hele klus, zoveel kaartjes, maar wat zien ze er leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen