Volgers

zondag 17 januari 2016

...En nog een schudkaart!

Vandaag laat ik jullie een schutkaart zien.
Daar zijn de Crea-Nest-Lies stansen zo handig voor.
Ik heb het raamwerk 1 maal gestanst uit roze papier 
en 4 maal uit stevig cardstock. 
Op die manier is er wat ruimte gecreëerd
 voor het zakje met schudmateriaal.
Dat zakje heb ik gemaakt met 
de handige Fuse tool en een beschermhoesje.
Voor deze kaart heb ik onderstaande Crealies stansen gebruikt:
Allemaal een gezegende zondag toegewenst,
ik rust uit van de geweldig leuke dag 
van gisteren bij Doe@ding in Spijkenisse.
Lieve groetjes hennie.

3 opmerkingen:

  1. Heel mooi je schudkaartje Hennie...
    en fijn dat je gisteren een leuke dag bij DoeAding heb gehad...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi schudkaart.
    Heel leuk gemaakt.

    Veel Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel gaaf schudkaartje! EN hopelijk ben je al een beetje uitgerust!

    BeantwoordenVerwijderen