Volgers

dinsdag 12 januari 2016

A.s. zaterdag demo van de Fuse Tool.

Met de Fuse tool van We R Memory Keepers 
maak je op een handige manier o.a. een schudkaart.
De Fuse tool wordt warm en kan op die manier 
lasnaden in plastic hoezen maken.
Hij wordt veel gebruikt door Project Life Fan's. 
Voor kaartenmakers is het ook een fijn gereedschap.
A.s. zaterdag zal ik het demonstreren 
bij de jarige Doe@ding in Spijkenisse.
De chipboard klavertjes en grote vlinder 
zijn van Rive Creatief en te koop bij Creatien Hobby.
Bij Doe@ding staat ook een rek vol met deze chipboard figuurtjes.
Het hart heb ik gemaakt met CNL XXL no. 29  van Crealies.
Het stempeltje CLTZ D 08 is ook van Crealies.
Het gebruikte papier is PK9130 Country Style van Marianne Design.
Allemaal nog een mooie dag toegewenst, hennie.


2 opmerkingen:

  1. Ziet er weer mooi uit. Ik reageer wat minder, omdat ik eerst altijd bij mensen kijk die ook bij mij komen, maar veel plezier bij de Demo-dag!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig schudkaartje Hennie...leuk die pailletjes als schudmateriaal..
    succes met de demo zaterdag...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen