Volgers

vrijdag 28 augustus 2015

Zo mooi in een kadertjes van Rive Creatief!

Het prachtige chipboard kadertje is van Rive-Creatief.
Het is voor consumenten te koop bij CreaTien Hobby.
Ik heb het bewerkt witte verf en embospoeder.
Ik vond de kaart zo leuk, dat ik hem ingelijst heb.
Vandaag gaan de papa en mama van dit lieve meisje trouwen.
Groot feest in Huize Barendregt, 
we zijn weer een mevrouw Barendregt rijker.
Het achtergrondpapier heb ik gestempeld 
met een groot stempel (CS0938) van Marianne Design.
De kruissteekjes zijn met DF3417 ook van MD.
Het lijstje is te zien in de kraan van Rive Creatief
op de Knotsgekke Kaartendagen in Den Bosch.
Ik wens jullie een mooie dag toe,
lieve groetjes hennie.






1 opmerking:

  1. Prachtig gedaan Hennie je kaartje in dat leuke lijstje...zeker die ovale stans is prachtig....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen