Volgers

zondag 12 juli 2015

DolFijn van Rive Creatief!

Een dag voor haar 2e verjaardag doet onze kleindochter 
al een poging om op haar buik te zwemmen.
Deze foto vind ik het zo leuk doen 
Het is te koop bij CreaTien Hobby.
Ik heb het eerst gekleurd met Copic markers 
en daarna behandeld met clear embospoeder.
Ik heb het geheel op een plastic fotohoudertje geplakt. 
Heel lang geleden waren deze te koop. 
Je kon er zo je vierkante fotootje inschuiven 
wat je met je "kodak-cadeau" had gemaakt.
Linksboven in de fotocollage zie je nog zo'n leeg fotolijstje.
Allemaal een mooie zondag toegewenst,
lieve groetjes hennie.
p.s. Doe@ding in Spijkenisse heeft een rek vol 
met chipboard figuurtjes van Rive.

2 opmerkingen:

  1. Heel mooi opgepimpt fotolijstje Hennie.met een super schattige foto van je kleindochter erin....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijke foto van je kleindochter, ze lijkt als een vis in het water!
    Mooi bewerkt dat dolfijnenlijstje, dat je zulke mooie kleuren krijgt met copic markers en embossingspoeder wist ik niet.
    Mijn dochter heeft gisteren bij hema volgens mij precies zo'n lijstje gekocht.
    Fijne week
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen