Volgers

zondag 19 april 2015

Een simpel felicitatie mapje.

Dit cadeau mapje heb ik gemaakt van een A5 velletje dun ribkarton.
Ik heb 2 vouwlijnen gemaakt op 2,5 cm en op 12 cm vanaf de onderkant.
Ik heb het beplakt met een strook designpapier 
van 2 cm x 14,8 en een rechthoek van 7 cm x 14, 8 cm.
Het papier komt uit het blokje Old Press (PK9120),
de horizon-stans is LR0354 Horizon Big City allebei van MD
Het mapje wordt gesloten met 2 fasteners 
die ik met 2 brads vastgezet heb.
zijn van Rive Creatief en te koop bij CreaTien Hobby.
Allemaal een fijne zondag toegewenst,
lieve groetjes hennie.



3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart Hennie, leuk idee om het stadgezicht in twee kleuren te doen,
    groetjes Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd leuk om met zo'n leuk cadeaumapje naar een feessie te gaan.....erg leuk is deze weer Hennie....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk Hennie!
    mooie letters, ik ga eens kijken.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen