Volgers

zaterdag 26 juli 2014

Introductie Crealies Duo Dies no. 2.

 Crealies Duo Dies Sneeuwvlok no. 2 / Crealies Duo Dies Snowflakes no. 2
Vandaag laat ik jullie Crealies Duo Dies Sneeuwvlok no. 2 zien.
De sneeuwvlokken heb ik bestrooid met parelmoer embospoeder.
Deze collage laat zien dat de kaart een raamwerkje heeft,
dat maak je zo gemakkelijk met de Crea-Nest-Lies XXL stansen.
Hier volgt nog het lijstje met Crealies materialen:
Morgen weer nieuwe Crealies Duo Dies in de schijnwerpers.
Kijk op het blog van Crealies, aan deze introductie is een candy verbonden.
Voor vandaag allemaal een mooie dag toegewenst, 
lieve groetjes hennie.

7 opmerkingen:

  1. Prachtig! Mooie sneeuwsterren. Het raamwerk is een leuk idee. Dank voor het delen!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn echt hee gaaf!! En moeilijk te kiezen, alle sneeuwsterren zijn mooi!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw wat een super mooie kaart en wat een gave mallen

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hennie het is een prachtige kaart.
    de stanzen zijn heel erg mooi.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Hennie, van het Crealiesblog even overgehopt naar jouw blog om te zeggen hoe mooi ik je kaart vindt. Prachtig gedaan in combinatie met die embospoeder.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super mooie vorm en kaart heb je gemaakt! Heerlijk je kleuren en dit is, denk ik, m'n favo ijskristal van de nieuwe... Fijn weekend, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat mooi ik vind deze kristallen zo prachtig op de kaart staan groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen