Volgers

dinsdag 6 augustus 2013

Gelli Arts printing plate!

Vandaag laat ik jullie de collage van een kaartje zien 
die ik met een nieuwe en voor mij oude techniek gemaakt heb.
Bloemetjes van klei, die maakte ik al jaren terug, 
maar er is nu weer veel belangstelling voor.
Het dessinpapier heb ik zelf gemaakt met behulp van 
de Gelli Arts printing plate en acrylverf.
Ik moet jullie waarschuwen, dit is echt een gereedschap 
wat de oorzaak kan zijn van een nieuwe verslaving.
De gelplaat is te koop bij Doe@ding.
Lieve groetjes van de oma van Lana.
p.s. klik op de foto om alles beter te kunnen zien.

10 opmerkingen:

  1. Blijft terug komen he Hennie, zo leuk en fleurig en nu ook gave mallen , och we blijven genieten van onze hobby, heerlijk weer en het omaschap....voor jou dan whahaha...
    Helaas krijg ik de kiek niet groot, ben in de hut en beperkt internet helaas maar wat ik zie is mooi hoor.

    Warme groetjes,
    Anietje xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oude kunsten moet je niet vergeten, gewoon in de 'ijskast' zetten en af en toe kijken naar de houdbaarheidsdatum. vaak kan je ze nog wel een keertje gebruiken, vind ik dan...
    een leuke creatie in ieder geval,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat geweldig Hennie, supermooi resultaat, echt top weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dit geweldig mooi Hennie, superleuk,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Hennie,
    Jij hebt een oude techniek SUPER gecombineerd met nieuw LIEF leven.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig hoor! Wat zitten er veel mooie details op! O jee ...... verslaving????? ik denk dat ik nu mijn portomonnee maar ff goed opberg hahahaha

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is echt heel erg mooi geworden.
    Lieve groetjes Aya

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig! En wat zijn je bloemetjes leuk zeg.
    Lieve groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen