Volgers

donderdag 14 februari 2013

Rotsvast vertrouwen!

Lang geleden toen ons Driekusmannetje gedoopt werd kreeg hij de tekst die op het label staat mee. Toen dacht ik wat gaat dit kleine jongetje nog allemaal meemaken in zijn leven. Nu is het 32 jaar later, hij staat voor een hersenoperatie en hij heeft een rotsvast vertrouwen dat het goed zal komen. Wat zijn wij trots op onze Driek. 
Hij is een man geworden met een groot geloof in zijn Schepper.
Afgelopen zondag kreeg een lieve vriend 
dezelfde tekst mee in onze kerkelijke gemeente.
Ik was er stil van.
Dat wilde ik even met jullie delen op deze donderdag.
Voor degenen die geen Valentijnsverrassing krijgen vandaag, is dit mooie hart, 
ik zag het zojuist op de Facebookpagina van een lieve vriendin.
Lieve groetjes hennie.

18 opmerkingen:

  1. Prachtig, Hennie... Ben er stil van...

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, daar wordt ik ook even stil van...Wat een rijkdom Hennie, als je zo rotsvast kunt geloven!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje Hennie Aniet is er ook stil van, heel erg mooi ......
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het is een prachtige en pakkende tekst hennie, en je weet he?
    ik ben ingedachte steeds bij jullie en bij je zoon.
    heel veel sterkte meisje en liefs.
    ps,ik hoor wel he als het achter de rug is met de operatie.
    An

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie tekst, heelveel sterkte.
    God is altijd met ons !!

    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig Hennie, heel veel sterkte en kracht voor jullie zoon en ook voor hem zelf uiteraard.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. schitterend Hennie ben er helemaal stil van na het lezen....ik wil jullie ook heel veel sterkte en kracht toewensen!! liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Pfffff....ik zit hier met kippenvel. Het verhaal, de tekst.....
    Ik wens jullie heel veel sterkte en kracht van onze Heer toe.
    Ik bid met jullie mee.

    Lief en een hele dikke kus, Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een bericht en de tekst om stil van te worden Hennie.... Wat fijn om zo'n groot geloof in de Heere te mogen hebben.
    Doordat je zondag de tekst weer hoorde, werd je opnieuw hierbij bepaald.
    Ik wens jullie, inclusief je zoon, heel veel sterkte toe en hoop en bid dat hij er weer door mag komen, sterkte!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Bedankt voor je getuigenis,wens je zoon een succesvolle operatie en mag God de handen van de chirurg leiden.
    Ik zal voor Driek bidden!!!!
    liefs anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. oh ja
    bedankt voor je hart
    heb hem mee genomen!
    bedankt

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat is niet niets.
    maar wel een mooi kaartje!

    Groetjes ida

    BeantwoordenVerwijderen
  13. pfffff Hennie, dit is wel even iets wat je niet iedere dag meemaakt, ik wens jullie heel veel sterkte toe, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. In de bloglijst lees ik altijd het eerste deel van de berichten. Nu moest ik even verder lezen en reageren. Soms gebeuren er dingen. waar je stil van wordt. Ik wens jullie veel sterkte.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een prachtige tekst en verhaal.
    Heel veel sterkte en bid dat alles goed mag gaan bij de operatie.
    Je plaatje van het hart wat mooi ook, heb hem meegenomen hoor.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige tekst en kaart. Fijn dat hij zich gesterkt weet en daardoor met vertrouwen de operatie in gaat.
    Veel sterkte en ik steek een kaarsje op.
    Lieve groetjes Aya

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lieve Hennie, Wat een genade dat Driekus zo'n Rotsvast geloof mag hebben! Ik bid voor hem!
    De kaart is prachtig, de tekst een grote troost!!!
    Wil jij nog even een mailtje sturen zodat ik je mailadres weer heb? Rien heeft mijn laptop opnieuw moeten installeren en nu ben ik je emailadres weer kwijt.
    Dikke knuffel!
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen