Volgers

dinsdag 17 januari 2012

Wat als je geen NEE kan zeggen?

Deze kaart had ik voor mijn jarige zus gemaakt.
Ik nam hem zaterdag nog mee voor de demo bij Doeading.
Na afloop koos Marlous hem uit om op de toonbank te zetten,
ja wat zeg je dan, "ïk stuur mijn zus wel een andere kaart".
Jullie geloven het misschien niet,
 maar gisteren kwam er helemaal niets uit mijn handen.
Gelukkig had ik dit "oude Snoesje" nog in mijn kaartendoos,
vandaag valt deze Snoes bij haar in de brievenbus.
Ik heb de kaart wel aangepast en er 51 opgeplakt.
Voor vandaag heb ik maar geen plannen gemaakt,
lieve groetjes hennie.

12 opmerkingen:

  1. Hoi Hennie,
    ik kan ook zo slecht nee zeggen, maar de kaartjes zijn alle twee erg leuk en je zus is er vast en zeker erg blij mee !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke, kleurrijke kaartjes ! ik denk dat ze met de tweede kaart ook wel heel blij zal zijn hoor !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nou die ziet er ook heel mooi uit hennie, je zus zal daar net zo blij mee zijn.

    ps je hebt je letter grote heel klein staan als we hem plaatsen het is zo miniscul heb je een vergroot glas bij nodig.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaaa! Het werkt! Ik kan weer een reactie achterlaten! Wat een kleurrijke kaarten heb je gemaakt Hennie! En dankjewel voor je reactie! Ik heb nu al zin om te beginnen met de mallen van Crealies.. Lieve groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Natuurlijk zeg je dan geen nee !! Gelukkig had je nog een kaart in de doos voor je zus! Ik hoop dat je vandaag weer wat kunt knutselen!!!!!!!
    xxx
    Dutch Tulip
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En zo heb je het toch prachtig opgelost Hennie? Iedereen blij met een mooie kaart van jouw hand! Liefs, Ira

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze kaart uit de oudere serie is ook mooi hoor.
    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Hennie,
    Van ♥-e Gefeliciteerd met de verjaardag van je zus en het is wel "GOUD van OUD" dus je zus zal er reuze blij mee zijn ☺☺☺
    En dat "dipje" gaat vanzelf weer over.....zodra jij weer begint, ben je niet te stoppen.
    Nog een fijne dag en liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi hennie
    ja je moet soms een dagje lekker niks doen anders word het een moeten en dan gaat het niet goed!
    dus geniet even van je rust en je kaartje ziet er super vrolijk uit met al die vrolijke kleuren
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het zijn allebei vrolijke kaartjes!
    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja Hennie iedereen heeft wel zo eens een dag. Morgen beter moeten we dan maar denken! Leuke kaart meid!
    Veel liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Hennie,

    Leuke kaarten en ik ken dat , dat er dagen precies niks uit je handen komt :-(
    Hopelijk vandaag beter?

    Groetjes, jaimie

    BeantwoordenVerwijderen