Volgers

zondag 4 september 2011

Kleine meisjes worden soms ......

Sommigen van jullie waren benieuwd
naar wat ik voor mijn jarige dochter gemaakt heb.
Ik heb 16 fotootjes ingescand en vierkant afgedrukt.
Bij iedere foto heb ik het jaartal van de foto geplakt
Wat is dat leuk om al die schoolfoto's nog eens naast elkaar te zien.
Wat een herinneringen roept dat op.
Aan de binnenkant van de kaartjes heb ik ook fotootjes geplakt.
Marijke houdt van zwart,
dat kwam goed uit want de houder
waar ik al deze fotootjes in gestoken heb, is ook zwart.
Ik heb het zwart gecombineerd met goudpapier. 
De gouden hartjes heb ik gestanst met
de nieuwe Creatable LR0186 van Marianne Design
Ja, wees nu eens eerlijk, worden kleine meisjes wel echt groot.
Gezegende zondag allemaal,
groetjes hennie.

24 opmerkingen:

  1. Wat leuk heb je dat gedaan Hennie.
    En onze kleine meisjes blijven altijd onze kleine meisjes denk ik!
    gr., Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super cadeau Hennie, en wat gaat dat snel he met die meiden, ik heb soms echt heimwee naar de tijd dat ze K3 nog leuk vonden, maar ach deze leeftijd is ook weer leuk! Fijne dag, Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig in al zijn eenvoud.

    Groetjes Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh wat leuk! hahaah en inderdaad.. wat gaat het snel he!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dat super leuk gedaan Hennie!!!!

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Hennie,

    Wat leuk gedaan kleine meisjes worden dan wel groot maar het gezicht blijft hetzelfde daar veranderd niet veel van.

    Gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Hennie,
    Qua lengte worden kleine meisjes misschien wel groot, maar deze GROTE meid zal toch altijd jouw KLEINE meisje blijven, daar kan niets en niemand iets aan veranderen.
    Wat een PRACHTIGE foto's en kaartjes heb jij van en voor je SCHITTERENDE meisje gemaakt. Enneh......waar zijn jouw krullen gebleven? ☺☺☺
    Voor jullie ook een gezegende ☼-dag.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Hennie, van harte met je grote/kleine meisje! Wat enig wat je hebt gemaakt, was het een duimelotje??? Onze Sylvia wel en best lang en die had ook zo veel krullen en daar is nu niets meer van over. Daar heeft jouw meiske geen last van zo te zien en nog leuker......ook een close-up van jou!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi en origineel cadeau hennie,leuke foto van jullie samen
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi hennie
    wat heb je dat prachtig gemaakt en dan ook nog zo leuk in beeld gebracht,SUPER!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuk gedaan, ziet er werkelijk schitterend uit!!! Petje af voor je dochter:)

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een leuk idee en heel mooi uitgevoerd hennie.
    ziet er prachtig uit.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een supergaaf idee is dit zeg, heel leuk gedaan, al die foto's en die harten, toppie,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Hennie,
    wat een supermooi kado is dit zeg...
    Ik heb van mezelf ook allemaal van die schoolpasfotootjes in een mapje, heel erg leuk om af en toe weer even naar te kijken. Ook heel erg mooi gemaakt.
    Groetjes Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. super gaaf cadeau heb je gemaakt, heel speciaal, super mooi.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Hennie,
    Wat leuk om je foto's op die manier te bundelen! Op die manier zie je pas echt hoe ze veranderen. Een heel persoonlijk cadeautje van een supermama!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ja, hoor, echt groot!
    Maar haar kado is geweldig,
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Hennie , wat heb je dit gaaf gemaakt !! En wat een knappe dochter....Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat leuk om de serie foto's te zien en wat heb je het mooi verwerkt. De laatste foto maakt het verhaal helemaal compleet.
    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Schitterend Hennie, wat heb je dat mooi gemaakt en zo leuk dit idee. tja kleine meisjes worden groot, met of zonder duimpjezuigen, hahaha. Leuke foto van mams en dochter. Groetjes van Els

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Geweldig gedaan!! Erg leuk en origineel! En wat een leuke foto!!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo hennie
    Heel leuk gedaan zo voor je dochter.....
    Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een heerlijk persoonlijk cadeau voor je dochter, je kunt er haar geen groter plezier mee hebben gedaan!! Liefs, Ira

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hee Hennie,

    Sorry, heb even gemist dat je dochter jarig was. Alsnog van harte hoor!! Jaa, het gaat inderdaad supersnel, de mijne is al 18 en het is alsof het nog maar een paar jaar geleden is dat ze in het ziekenhuis werd geboren. ( het was nog een verrassing ook, ik had stellig op weer een jongen gerekend hihi, ik dacht het toch echt zeker te weten nadat ik een echo had gehad :-), dus je kunt je wel voorstellen hoe blij ik was dat ik toch nog een dochter kreeg :-) )

    liefs, Elly

    BeantwoordenVerwijderen