Volgers

dinsdag 20 september 2011

Challenge # 108 van DCL.

Dutch Card Lovers heeft deze week een erg leuke challenge.
"KAARTEN LIFTEN"!
Ik heb de onderstaande kaart van Marianne gelift.
De grote bloem op mijn kaart is gemaakt met Creative Petals 2 en 4.
De swirls zijn gemaakt met Creative Shapes 2, allebei materialen van Crealies.
Het papier is van Maja Design en te koop bij Doe@ding.
De borduursteken zijn gemaakt met behulp van Sew Easy.
30 september en 1 oktober hoop ik dat te demonstreren
op de beursdagen van Marlous in Spijkenisse.
Morgen meer "liftwerk", ik heb de smaak helemaal te pakken.
Allemaal een fijne dag toegewenst.
Lieve groetjes hennie.

16 opmerkingen:

  1. schitterend gelift, mooi van kleur en de bloem is prachtig.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi gemaakt Hennie. Ik vind de kerstkaarten uit je vorige bericht ook fantastisch!
    Groetjes Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een supermooie lift, Hennie!! wat zijn ze toch leuk, die bloemen van Annelies!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart! Leuk al die vakjes! Ik wilde al vragen of die bloem ook van Crealies is, maar Marjan gaf het antwoord al! Erg mooi! Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Hennie,
    Mijn moeder zei vroeger altijd.....nooit met iemand meeliften. Als ze je PRACHTIGE kaart zo ziet ☺☺☺.....zal ze van deze "lift" geen probleem maken.
    Je hebt een PRACHTIGE "lift" gemaakt.
    Nog een fijne dag toegewenst.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat liften is leuk en goed gelukt!!! Weer zo'n pracht van een bloem!!!!!!!
    xxx
    Dutch Tulip
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige kaart hoor, gaaf dat je meelift bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi hennie
    een prachtige lift en eerlijk gezegd vind ik deze m..... maar je snapt wel wat ik bedoel:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart Hennie, prachtige bloem!
    Bedankt voor het meedoen met DCL.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. deze is superzzzzz ! mooi gemaakt !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super wat is deze prachtig gelift Hennie.
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goed geslaagde lift Hennie! Ook je kerstkaartjes uit je vorige post zijn prachtig!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh wat prachtig weer Hennie!
    Ik ben vannacht druk geweest met de bloemen! Binnenkort zal ik wat laten zien. Ik heb jouw blog aangezet en steeds naar de voorbeelden gekeken terwijl ik bezig was ze aan elkaar te maken. Ik mail je nog, want ik heb wat vragen. Ik weet nu alleen wel dat het niet zo makkelijk is als het eruit ziet....
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. prachtige lift hennie ,mooie bloem
    bedankt voor je deelname aan dcl
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig gedaan en mooie warme kleuren .:) Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen