Volgers

dinsdag 3 mei 2011

Rozet With Love!

 cArt-Us  Lacé mal Rozet With Love -/5504.
Color Core "The Chocolat Box".
Van Marianne Design:
Creatables LR0112, LR0154, LR0163 en LR0164

PPB Black & White PB9070.

Dit was mijn laatste kaart van het artikeltje
"Lacé rozetten op vintage kaarten" uit Hobby Handig 161.

Morgen is het weer "Kleurenkaartenteamdag",
zelf ben ik benieuwd wat is ervan ga maken,
de kleur is ZWART!
De kaart moet nog geboren worden,
allemaal een fijne dinsdag toegewenst,
groetjes hennie.

10 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart heb je weer gemaakt, mooie kleuren en ook het model staat mij wel aan.
    Ja ik ben ook benieuwd wat iedereen van de kleur zwart gaat brouwen haha,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het is al rozet dat de klok slaat bij jou ! mooie geslaagde kaart !
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart is dit en leuk met die labels.
    Ik hoop morgen ook weer te kijken wat jullie van 'zwart' hebben gemaakt.
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. weer een prachtige vintage kaart gemaakt hennie, ik vind dit kaartmodel ook heel leuk.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. val in herhaling hennie

    Ook deze is weer prachtig

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend papier en leuk met al die tags maar ik denk dat je inmiddels toch wel blij bent dat je even van de rozet af kunt stappen, hoe mooi alles ook was!
    Zwart.......ik ben heel benieuwd wat er gaat komen!!!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat een prachtige kaart!
    Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow Hennie, je bent echt helemaal op de vintage-toer! Vind ook deze kaart zéér geslaagd met die losse tags in de pocket, prachtige hartenrand, ben er weg van! Liefs, Ira

    BeantwoordenVerwijderen