Volgers

dinsdag 31 mei 2011

Groetjes en Sew Easy!

 Fijn dat Diederik Olivier gisteren mijn blogtaak overnam,
maar toen ik vanmorgen weer zelf een bericht wilde plaatsen,
 weigerde Blogger de foto's in te laden.
Ik wil jullie graag laten zien hoe leuk het is,
 om met het handige Sew Easy materiaal te werken.
Zaterdag zal ik dat demonstreren bij Doe@ding in Spijkenisse.
Het papier is van Maja Design.
Verder heb ik met stempels en Creatables van Marianne Design gewerkt.
Fijne avond allemaal,
morgen een purperen creatie!
Groetjes hennie.

12 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje hoor!
    En idd die sew easy materialen zijn super handig, gebruik ze sindskort zelf ook!
    Gaat me steeds beter af, om alles recht te krijgen.

    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke en gezellige kaart!
    groetjes...corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig kaartje Hennie , ben heel benieuwd hoe dit allemaal werkt.
    Hoop binnenkort eens een demo te kunnen bekijken.
    Veel succes met de demo bij Doe@ding.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart Hennie! De roosjes en de knoopjes vind ik enig! Ik heb trouwens bij meer mensen gelezen dat ze moeite hadden met uploaden van foto's!
    Groetjes, joe

    BeantwoordenVerwijderen
  5. het is weer een toppertje ! mooi gemaakt
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart en die bloemetjes...enig zijn ze!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ziet er mooi uit hennie.

    ik kon vanmorgen ook geen kaarten oploaden na een uur kwam ik erachter dat het een voor een wel ging.
    we hopen dat het morgen weer beter gaat.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauwww wat een super mooi kaartje, schitterend geheel!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk dat rood en groen en zo leuk al die steekjes. Nu begrijp ik trouwens ook waarom die PB-poes bovenaan je blog staat.....je hebt zo'n exemplaars rondlopen en dat kan nog bloggen ook, te gek!!!!!
    Ik ga van de week naar een grote scrapwinkel en laat me die saw easy maar eens uitleggen want het ziet er wel heel leuk uit!

    Lieve groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een prachtige kaart weer. leuk die bloemen zo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super hoor. Ik vind je bloemetjes ook zo mooi op je kaartje.
    Ach ja, eigenlijk alles.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart en mooi met de 2 kleuren geborduurd. Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen