Volgers

zondag 26 december 2010

Geniet! Kerst is zo weer voorbij.

Vandaag lekker naar buiten!


Ik denk niet dat ik een edelhert zal tegenkomen,
ik zag net wel een konijn in mijn besneeuwde tuin
en toen ik gisteren buitenkwam zaten er
zestien zwanen op de wei voor mijn huis bij de schapen.
Vogels zijn er ook genoeg op de voertafel.
Mijn jonge katten zouden die wel "tegen willen komen".
Maar ze hebben huisarrest
en moeten genoegen nemen met
"Snoezepoes" kattenvoer uit blik.
Geniet vandaag allemaal nog maar
van het heerlijke Christusfeest,
 het is er een prachtige dag voor.
Groetjes hennie.

8 opmerkingen:

  1. Mooie kaart, zo nog voor de kerst Hennie.
    Fijne dagen nog toegewenst.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hennie jij ook een hele fijne 2de kerstdag.

    Liefs Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje Hennie.
    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoop dat je een hele fijne kerst samen met je familie hebt doorgebracht Hennie. Zo te horen hebben de dieren in jullie omgeving het ook prima naar hun zin gehad! Dat is ook met mooie van de sneeuw (voor de mens dan hè?) dan zie je de dieren zo duidelijk! Vind je kaartje heel schattig. Groetjes, Ira

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie kaart Hennie,

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie kaart hennie

    Alvast een heel goed en fijn uiteinde en de beste wensen voor 2011
    En hopelijk weer vele mooie creaties van je

    groetjes miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hai lieve Hennie,

    Wil je via deze weg een heerlijke jaarwisseling wensen...en een kleurrijk 2011.
    Dan ga ik je vast weer zien, gezellig bij Marlous .

    Warme groetjes,
    Anita.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kaart Heenie, en ik wens je een goede jaarwisseling en een gezond en creatief 2011 toe. groetjes frosien

    BeantwoordenVerwijderen