Volgers

woensdag 14 juli 2010

Nieuwe producten Marianne Design.

Sil roept: "oma hennie ik kan met mijn handen
een brilletje maken. Kijk dan!"
Als mijn kleinkinderen in de buurt zijn,
heb ik mijn fototoestel bijna altijd in de aanslag.
Gelukkig maar, want zo'n foto heb je gewoon nodig
om mee te kunnen knutselen.
Het papier wat ik gebruikt heb,
is het nieuwe Pretty Paper Bloc Soft Pastels PK9072,
vanaf juli te koop.

De bloemen en de blaadjes zijn gestanst
met nieuwe Creatables LR0133,
vanaf juli te koop.

Met Brilliance stempelinkt zijn
de bloemen en blaadjes gekleurd.

13 opmerkingen:

  1. erg mooi hoor en bedankt voor de tips voor zuinig heid hahahahah heb in een deuk gelegen.
    post is onder weg na vandaag
    liefs anja(nieuwsgierig?)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt.
    En wat een leuke spullen he van Marianne.
    Liefs Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het is een geweldig mooie layout geworden. leuk he die kinderen!

    mijn dochter had vanochtend ook een leuke actie: ze is 3 jaar
    ik was op vliegenjacht vanochtend. en ze zat op de bank televisie te kijken en zegt ze: mama! laat die vliegen nou! ik vind dat gekrieble wel lekker ;) hahaha. nou sta je daar sochtends vroeg met je pyjama aan en de vliegenmepper in de hand :) haha

    groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie creatie Hennie. Mooi hé die nieuwe creatables, heerlijk om mee te werken.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Hennie,

    Wat een gezellige kaart! En super leuk om het verhaal er bij te lezen hoe die foto is ontstaan, lachen!! Super, hoor!! Ik vind die mallen erg mooi, van die bloemen en die blaadjes! Ha je nog niet door, he, zeg ik geloof ik elke keer, of niet?... Oeps, moet wat origineler teksten gaan bedenken, ha ha!! Heb je weer lekker buiten zitten knutselen? Is er weer super weer voor!
    Fijne dag vandaag!

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super mooi creatie heb je
    weer gemaakt en die blaadjes zijn
    wel heel erg gaaf

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Hennie
    wat een super mooi kaartje en ook mooie bloempjes
    groetjes lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn ze geweldig hè, Hennie, die nieuwe creatables! Ik kon ze ook niet laten liggen en heb ze meteen aangeschaft. Enige foto van je kleinkind en je hebt er een prachtig kaartje van gemaakt! Groetjes, Ira

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Hennie,

    dank u voor de reactie op mijn blog en dat u volger bent geworden, leuk.
    Natuurlijk kom ik graag hier zien en wauw wat een hoop knappe dingen staan hier, ik kom dan ook zeker nog eens terug en ik ga je blogje ook graag volgen hoor!

    groetjes, jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Hennie,

    Via mijn dochter 's blog ben ik hier terechtgekomen en heb de jouwe doorwandeld nu, wat maak jij mooie kaartjes !
    Superlief en zacht kaartje hierboven. :)
    Tot de volgende keer , Susie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dag hennie

    wat een mooie kaart weer en een geweldige foto van je kleinkind.Ook de nieuwe creatables zijn heel leuk.

    Je kaart voor Hos is ook prachtig

    groetjes miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Hennie

    Wat een mooie layout heb je gemaakt.
    Heb wel een vraagje, Wil je volgende keer voor de challenge wel je KAART linken en NIET je hele blog, Makkelijker zoeken en dan zakt je werk niet zover weg gedurende de challenge.
    Bedankt voor het meedoen

    Gr. Anita
    DT lid MDblog

    BeantwoordenVerwijderen